Prosimy pamiętać, że to, co Państwo widzą na stronie , to tylko część asortymentu, którym handlujemy. Z ewentualnymi pytaniami o produkty i zakupy zapraszamy do kontaktu z nami.
REGULAMIN SKLEPU GAUDIA Z DNIA 5.09.2018
SPIS TREŚCI
§. 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§. 2. DEFINICJE
§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§. 5. WARUNKI SPRZEDAŻY
§. 6. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
§. 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
§. 8. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
§. 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
§. 10. REKLAMACJE
§. 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§. 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa w sposób wyłączny i wyczerpujący regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu GAUDIA dostępnego pod adresem internetowym https://wyposazeniegaudia.pl
- Regulamin określa w szczególności:a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
b. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym: (1) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca, (2) zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym,
c. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
c. tryb postępowania reklamacyjnego. - Operatorem strony Sklepu GAUDIA jest firma GAUDIA Piotr Szychulski, z siedzibą w Olsztynie, przy ul. Władysława Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7392779535, REGON: 281528714, tel./fax. 89 533 26 08 e-mail: biuro@gaudia.com.pl
- Operator Sklepu świadczy usługi wymienione w niniejszym Regulaminie na zasadach w nim określonych.
§. 2 DEFINICJE
- Operator Sklepu/Sprzedający/Usługodawca – operator Sklepu GAUDIA, o którym mowa w §. 1 ust. 3 Regulaminu;
- Klient/Kupujący/Usługobiorca – przedsiębiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w tym również instytucje takie jak szkoły czy urzędy;
- Sklep – sklep internetowy GAUDIA dostępny pod adresem internetowym https://wyposazeniegaudia.pl;
- Regulamin – niniejszy Regulamin;
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku.
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
- Polityka Prywatności – dostępny w Sklepie w zakładce „Polityka Prywatności” dokument w postaci elektronicznej zawierający szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania przez Usługodawcę (dalej też „Administrator”) danych osobowych i ich ochronę przez Administratora w związku z prowadzonym Sklepem Internetowym.
§. 3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony Sklepu.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.
- Zamówienia, w sposób określony w §. 5, można składać za pośrednictwem poczty e-mail lub koszyka.
- Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.
§. 4 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiadać:
- Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2,
- Włączoną obsługę Java Script,
- Aktywny adres e-mail.
- Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Klienta telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w polityce plików cookies https://www.wyposazeniegaudia.pl/cookie.html
- Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności.
§. 5. WARUNKI SPRZEDAŻY
- Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu. Niektóre towary są produkowane lub sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.
- Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu są: Sprzedający oraz Kupujący.
- Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 lub 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wycofania poszczególnych towarów prezentowanych na stronie Sklepu oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu lub wprowadzania w nich zmian. Zmiana cen, wycofanie towarów, odwołanie lub wprowadzenie zmian w akcjach promocyjnych nie dotyczy zamówień już przyjętych do realizacji.
- Wszelkie ceny promocyjne na stronie dotyczą wyłącznie koloru podstawowego, w którym produkowane są meble. (Najczęściej RAL7035 jasny popiel.)
- Zakupów w Sklepie mogą dokonywać wyłącznie podmioty gospodarcze po wcześniejszej akceptacji firmy.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego.
- W celu zawarcia umowy sprzedaży, Klient musi każdorazowo:
- podać dane określone w ust 10;
- zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu;
- akceptacji każdego z obowiązkowych oświadczeń;
- Zamówienia składane:
- e-mailem przyjmowane są na adres: handlowy@gaudia.com.pl
- za pośrednictwem koszyka znajdującego się na stronie.
- Operator Sklepu nie przyjmuje zamówień składanych telefonicznie.
- Przy zamówieniach składanych pocztą elektroniczną e-mail należy podać następujące dane:
a. nr katalogowy produktu (model),
b.nazwę produktu,
c. ilość,
d. cenę,
e. imię i nazwisko,
f. adres dostawy,
g. telefon kontaktowy,
h. uzgodniony ze sprzedającym sposób płatności,
- W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 2 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres e-mail w celu:
a. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
b. zaakceptowania zamówienia z zastrzeżeniami tzw. modyfikujące przyjęcie oferty – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
c. propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Klienta.,
d. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy - Modyfikujące przyjęcie oferty jest skuteczne jeżeli wymienione w odpowiedzi na ofertę zastrzeżenia nie zmieniają w sposób zasadniczy istotnych postanowień oferty.
- Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 12 pkt c mogą być w szczególności takie okoliczności jak: brak towarów w magazynie producenta lub u dostawców Sklepu, zmiana ceny, itp.
- Kontroferta, o której mowa w ust. 12 pkt c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 3 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Klienta w terminie jej obowiązywania (3 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie.
- Klient może dokonać zamówienia za pomocą koszyka znajdującego się na stronie.
- Po dodaniu produktów do koszyka należy uzupełnić dane dotyczące zamawiającego oraz adresu dostawy.
- Następnie Klient, aby przejść do kolejnego kroku musi zaakceptować regulaminu znajdujący się w zakładce https://www.wyposazeniegaudia.pl/regulamin/. Po dokonaniu tych czynności Klient może za pośrednictwem przycisku “kupuję i płacę” przejść dalej. Jednocześnie wyświetlona zostanie informacja, iż na wskazany w formularzu adres mailowy, przesłane zostaną istotne warunki zamówienia dla wybranego produktu (czas realizacji, forma dostawy itp.) Zamawiający ma obowiązek zapoznania się z warunkami. Dopiero po ustaleniu prawidłowości i akceptacji warunków może dokonać zapłaty za złożone zamówienie na numer rachunku bankowego wskazany w górnej części otrzymanego maila, lub poczekać na otrzymanie od Sprzedającego dokumentu “pro forma” na podstawie którego można dokonać płatności.
- Wszystkie ceny towarów prezentowane na stronach Sklepu są cenami brutto.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Dla wszystkich transakcji wystawiane są dowody zakupu w postaci faktury VAT.
- Kontakt ze strony przedstawiciela Sprzedającego, o którym mowa w ust. 11 jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu będzie niemożliwe, gdyż od momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do Kupującego.
- Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie z Każdym klientem.
- Zamówienia w niektórych przypadkach mogą podlegać dodatkowym rabatom i są ustalane indywidualnie przez Sprzedającego oraz Kupującego.
- W niektórych przypadkach, możliwe jest zamówienie montażu u producenta – w takim przypadku warunki montażu są ustalane indywidualnie z producentem, za dodatkową opłatą, chyba że opis towaru stanowi inaczej.
§. 6. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
- Operator dołoży wszelkich starań, aby strona Sklepu oraz wszystkie usługi udostępniane za jej pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń.
- Operator zastrzega sobie prawo do czasowego, wyłączenia niektórych funkcjonalności strony Sklepu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji za uprzednim poinformowaniem zarejestrowanych Klientów z odpowiednim wyprzedzeniem.
§. 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania ze świadczonych usług, które nie powstały z jego winy.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.
- Operator nie ponosi również odpowiedzialności za skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie hasła Operatora.
§. 8. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Wszystkie zamówienia wysyłane są kurierem (wysyłki paletowe i paczki standardowe) lub transportem producentów (dalej „Dostawcy). Koszt przesyłki naliczany jest w zależności od wybranego asortymentu i indywidualnych ustaleń.
- W celu skorzystania z dostawy Zamówienia, Usługodawca będzie przekazywał Dostawcom następujące dane osobowe Klientów, niezbędne do skorzystania z dostawy Zamówienia adres e-mail, imię, nazwisko i firma, kod kraju, adres, telefon, numer NIP. W zakresie skorzystania z dostaw Zamówień, Dostawcy są niezależnym od Usługodawcy administratorami danych osobowych Klientów przekazanych przez Usługodawcę do Dostawców, w rozumieniu RODO.
- Dane osobowe Klientów przekazane przez Usługodawcę do Dostawców będą przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami RODO.
- Za zakupy można zapłacić w następujący sposób:
a. Przelewem na rachunek bankowy,
b. Przedpłata na rachunek bankowy, - Dane do przelewu: GAUDIA Piotr Szychulski, ul. Władysława Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, Bank: ING Bank Śląski AS, nr konta: 20105018071000009139391834.
- W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, po dostarczeniu towaru Operator Sklepu wystawia fakturę VAT z określonym terminem płatności. W tytule przelewu Klient powinien podać numer faktury VAT.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy faktury w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W przypadku przedpłaty na rachunek bankowy, na zakup towaru wykonywanego lub sprowadzanego na specjalne zamówienie klienta, realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu przedpłaty na rachunek. W tytule przelewu Klient powinien podać numer faktury pro forma, numer zamówienia lub inne dane pozwalające w prosty sposób na połączenie płatności z zamówieniem Klienta.
- Darmowa wysyłka – w uzasadnionych wypadkach Sprzedający pokrywa koszty przesyłki.
- Przy odbiorze paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, Klient zobowiązany jest w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Klienta nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp. Klient zobowiązany jest w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód – uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sprzedającego u przewoźnika.
§. 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Operator Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
- Podanie danych Klienta w trakcie składania Zamówienia w Sklepie jest dobrowolne. Jednakże zawarcie Umowy Sprzedaży i jej wykonanie przez Sprzedającego, nie jest możliwe bez podania przez Klienta danych osobowych.
- W celu korzystania przez Klienta ze Sklepu niezbędne jest:
(1) złożenie Zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie
(2) wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę oraz (3) zaakceptowanie Regulaminu.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są w szczególności : ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 t.j.) oraz RODO.
- Dane przekazywane przez Klientów w trakcie korzystania z Sklepu mogą być wykorzystywane przez Usługodawcę w następujących celach:
(1) realizacji Zamówień składanych przez Klientów oraz Umów Sprzedaży, w tym przekazanie Dostawcom dokonującym dostawy Zamówienia,
(2) realizacji usług elektronicznych,
(3) ewidencjonowania sprzedaży i Klientów Sklepu,
(4) kontaktów związanych z realizacją bieżących i przyszłych Zamówień, w tym w celu otrzymywania ofert handlowych, przesyłanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
(5) w celach podatkowych.
- Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
(1) dostawcom, w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub Zamówienia,
(2) urzędom, (w tym Urzędom Skarbowym), a także właściwym organom (np. policji) w ramach realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia przez Administratora wszystkich obowiązków nałożonych na niego normami prawnymi, w szczególności do rozliczenia wykonania Umowy Sprzedaży dla Zamówień.
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca. W każdym momencie Klientowi przysługuje prawo dostępu, poprawiania jak i usunięcia oraz do odwołania w każdym czasie wyrażonych zgód do przetwarzania danych osobowych oraz do otrzymywania ofert handlowych przesyłanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
- Osoba, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów ma prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Administrator danych osobowych może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
(1) oznaczenia identyfikujące Klienta,
(2) oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Klient,(3) informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z Usługi Elektronicznej,
(4) informacje o skorzystaniu przez Klienta z Usług Elektronicznych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientowi przysługują określone prawa, w tym:
(1) prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Klienta w tym nie posiadającego Konta;
(2) prawo do sprostowania tych danych;
(3) prawo do usunięcia tych danych,
(4) prawo do ograniczenia przetwarzania tych danych;
(5) prawo do przenoszenia tych danych;
(6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów); (7) prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda) – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w przepisach RODO.
- Przekazywane przez Klientów w trakcie składania zamówienia dane, przechowywane są na serwerach Usługodawcy, których zabezpieczenia odpowiadają warunkom wynikającym z przepisów RODO.
- Dane Klientów Sklepu mogą być przez nich przeglądane, poprawiane i zmieniane za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie maila na adres e-mail: biuro@gaudia.com.pl
- Administrator danych osobowych nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Kliencie jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Administratorowi takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami RODO.
- Wraz z cofnięciem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta, Administrator danych osobowych usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia Zamówienia lub Umowy Sprzedaży czy też Usług Elektronicznych.
- Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Sklep Internetowy, w razie wszelkich uchybień co do ich przetwarzania, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl).
§. 10. REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy towar sprzedawany przez Operatora Sklepu jest fabrycznie nowy. Towar zakupiony w Sklepie jest objęty gwarancją producenta. Standardowy okres gwarancji to 24 miesiące, chyba że z załączonych do towaru dokumentów wynika co innego. Odpowiedzialność Operatora Sklepu z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej zostaje wyłączona.
- Do zgłoszenia reklamowanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży czyli, Fakturę, oraz pismo reklamacyjne zawierające opis reklamacji oraz numer konta bankowego w przypadku gdy oczekiwany jest zwrot pieniędzy, a nie wymiana lub naprawa towaru. Zwrot należności z tytułu reklamacji dokonywany jest wyłącznie w formie przelewu na konto bankowe.
- Celem dokonania reklamacji należy: zawiadomić Operatora Sklepu o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- W przypadku gdy, opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
- Zgłoszenie reklamowanego towaru należy przesłać na adres e-mail: handlowy@gaudia.com.pl załączając opis uszkodzenia, zdjęcia, skan lub zdjęcie dowodu zakupu.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
- Operator Sklepu zwraca koszty wysyłki w przypadku błędnej realizacji zamówienia (niezgodny z zamówieniem towar) oraz w przypadku uznania reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysyłany jest towar wolny od wad (na koszt Operatora Sklepu), towar uszkodzony jest naprawiany lub zwracana jest kwota pieniężna wynikająca z zakupienia towaru poprzez przekazanie kwoty na konto bankowe.
- Kolorystyka zdjęć prezentowanych na stronach Sklepu może nieznacznie odbiegać od kolorystyki oryginalnych produktów. Różnice wynikające z różnych ustawień monitorów komputerów Klientów oraz parametrów technicznych monitorów Klientów oraz jakości zdjęcia nie mogą być podstawą reklamacji.
§. 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
- W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora Sklepu.
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieniu drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.
- Regulamin obowiązuje od dnia 05.09.2018 r.